Pokud chcete obstát v 21. století a udržet tempo s vývojem nových technologií, zrychlující se komunikace a umět rozlišovat mezi podstatnými a nepodstatnými informacemi pro Váš rozvoj, rád Vám pomůžu vybudovat fungující obchodní model.

Jak prodávat a dělat marketing produktu?

Pomůžu Vám s realizací Vaší obchodní strategie a nastavení cílů, které vedou k úspěšným obchodním výsledkům.

  • Připravím business analýzu a marketingovou strategii.
  • Zaměřím se na akvizici nových zákazníků.
  • Podívám se na využití Vašich současných kontaktů.
  • Najdu Vám vhodné prodejní kanály.

 Jak  obchodník?

  • Rozvoj charakteru, získání potřeb, prodej užitku, jak na námitky, vyrovnání se s odmítnutím.
  • Pomoc s rozvojem Vašeho obchodního týmu
  • Koučink a stínování v terénu a poskytnutí zpětné vazby Vašim obchodníkům

Jak nastartovat Váš business?

Nastartovat business lze pouze tak, že se zaměříte na zakazníka. První a nejdůležitější věcí je prodat Váš produkt Vašemu kamarádovi či známému. Zjistit unikátní hodnotu produktu a následně připravit jednoduchý business plán. Viz jeden z příkladů:

Lean podnikani

1. Problém a zákaznické segmenty:
3 nejdůležitější problémy

2. Návrh unikátní hodnoty
Jednoduché srozumitelné, přesvědčivé sdělení, které říká,
v čem se lišíte a proč stojí váš produkt za zakoupení

3. Kanály
Cesta k zákazníkům

4. Řešení
3 nejdůležitější funkčnosti

5. Klíčové metriky
Klíčové aktivity, které měříte

6. Nezkopírovatelná výhoda
Nelze ji snadno zkopírovat nebo koupit

7. Struktura nákladů

8. Toky příjmů